tisdag 19 mars 2013

den någon gång...

5 kommentarer:

  1. den någon gång under året 1987 födde stockholmsskådespelaren martin eliasson - som har gått först i södra latin gymnasiet i sthlm och sedan på dramatens skådespelarutbildning - kommer i eftermidag att bli moraltestad i sr.se/p3/christer... - jag återkommer när jag åhört detta och bengt brüldes bedömning...

    SvaraRadera
  2. inget sådant har kunnat avlyssnas i eftermiddag - jag satte på radion ca kl 15.20 som jag brukar göra på tisdagar - men inget 'moraltest' - ej heller finns något att avlyssna på deras webbsida 'sr.se/p3/christer' - men i förmiddags såg jag ju att denne yngling i sthlm skulle sort of 'moraltestas' idag och jag skrev ju att jag skulle återkomma efter avlyssnandet och rapportera om det betyg som bengt brülde avlämnat .... får se om det kanske så småningom kommer ngt på deras sida 'sr.se/p3/christer'...

    SvaraRadera
  3. jag har nu kollat igen på webbsidan för sr.se/p3/christer och upptäckt att det tydligen ej var martin eliasson utan martin elisson som skulle moraltestas igår - något som jag dock ej har haft möjlighet att lyssna till...

    SvaraRadera
  4. martin elisson föddes den 22 juni år 1980 i örgryte - göteborg - och han är frontare/sångare i göteborgsbandet 'hästpojken'...

    SvaraRadera
  5. via sr.se/p3/christer har jag just lyssnat på veckans 'moraltest' - som alltså sändes idag - onsdag - klockan 15:34... han - martin elisson - trodde han skulle få en tvåa i betyg - det fick han oxå - 'men den tvåan är dessutom ganska svag!' - så uttryckte han sig - moralfilosofen bengt brülde...

    SvaraRadera