lördag 27 april 2013

däät kan ja drömmmmmmma omm.........

1 kommentar:

  1. om jag skulle skriva här vad det är jag bara kan drömmmma omm - så skulle det väl för Nåågon - om nu Någon - eller ev några - überhaupt - läser det jag skriver - och ens det minsta skulle bry sig - framstå som väldigt konstigt! - det jag drömmmmer om vore väl - egentligen - möjligt att förverkliga - göra verklighet av - hur enkelt som helst!!!(?)..... min reaktion på en sådan ev reaktion är: för mej! är det ejj möjligt! - ej utan adekvaat - och förståående - och - framför alllt: Meedmänsklig Hjälp ! - det som för andra tycks vara mer än enkelt att - 'sort of' - 'fixa' - förverkliga - är för mig en omöjlighet - vad beror detta på? - 'tillkortakommande' helt enkelt! - så skulle jag med ett ord vilja beteckna mitt handicap - tillkortakommande... - jag är dock - faktiskt - mer än vääl meedveten om mitt tillkortakommande! - blir jag mer - 'sort of' - 'lycklig' av att vara meedveten om mitt tillkortakommande? - jag vet ej om 'lycka' är något som kan upplevas som motsatsen till 'malplacerat' - eller hur jag nu ska uttrycka det... "mitt liv: = ett tillkortakommande!' - så skulle jag ju kunna ha som titel på en imaginär självbiografisk bok... som aldrig någonsin kommer vara annat än ett inbillningsfoster - någon författare blev jag ej i mitt liv - ej heller något annat - och till eftervärlden kommer jag ej att gå - om detta skulle kunna betecknas såsom varande något 'på gott eller ont' - det vet jag ej - jag kommer iaf att 'jordas' - bli en integrerad beståndsdel i den jord där redan - sedan 'menlösa barns dag' år 2006 - min förstfödde son ligger och förruttnar ...

    SvaraRadera