lördag 5 oktober 2013

I'm gonna live until I die - Rodriguez



8 kommentarer:

  1. han och jag är jämgamla - endast 4 månader och 7 dar skiljer honom och mej åt åldersmässigt - som han är äldre än moi...

    SvaraRadera
  2. "old!" - "old?"... vem vill - egentligen - erkänna sig vara gammal - "old"...

    SvaraRadera
  3. "there is only one age!: if tou are alive or not!"

    SvaraRadera
  4. "I am not getting old... - I am getting dead..."

    SvaraRadera
  5. är det något han - sort of - försöker förneka? - vill man vara negativ - negativ i sin attityd till honom ... jag vill ej vara negativ i min attityd gentemot honom - jag känner på ungefär samma sätt som honom/han - vi är ju av samma ålder - is that why we reason this way! - har det med åldern - 71 år - att göra - att man väljer andra ord än de gängse - som annars är vanligt förekommande... - jag lever tills jag dör... yes - that's the way! - the way it is!

    SvaraRadera
  6. es ist - tatsächlich - fast zum weinen... en dag kommer han - även han - och även 'moi' - att vara död... that's a fact!

    SvaraRadera