lördag 22 mars 2014

Exporting Chaos: 'West spent $5 billion destabilizing Ukraine'



1 kommentar:

  1. det finns tre ord som förekommer ofta: 'the international community' - vad 'the international community' säger är något som ska - som man kan och ska - som avsikten är! - ge intryck av att vara något högst trovärdigt och värt att - sort of - ta fasta på... jag frågar mig - mitunter - vad dessa tre ord 'the international community' egentligen ska vara täckmantel för... 'det internationella samfundet' är visst vad uttrycket översätts med till svenska... vad jag tror mig kunna gissa mig till är 'det internationella samfundet' gleichbedeutend mit NATO och USA och EU...(det finns rätt många i sverige - som är ett EU-land! - som kanske egentligen - ej vill vara med i det som kallas EU - och definitivt ej heller vill vara med i det som kallas NATO... det är USA som bestämmer allt - är alltså the Boss över både NATO och EU...

    SvaraRadera