måndag 19 maj 2014

SD2014 Sverigedemokraterna



3 kommentarer:

  1. ännu har jag ej bestämt huruvida jag kommer att rösta och i så fall på vad - på vilket parti... (det - sort of - väger mellan vänsterpartiet och sverigedemokraterna...)

    SvaraRadera
  2. som jag tidigare - blog wise - kommentarsdmässigt - sagt - så är jag emot både EU och NATO... och vad jag förstår är både vänsterpartiet och sverigedemokraterna emot både EU och NATO... vänsterpartiet är dock ej så modiga så dom vågar säga vad dom kanske - egentligen - tycker - vilket däremot - som det verkar - sverigedemokraterna vågar... 'en omförhandling' om EU medlemskapet är något som förordas av SD - något sådant har jag ej hört att vänsterpartiet har vågat sig på att 'kräva'...

    SvaraRadera
  3. 'kommentarsmässigt' i st f 'kommentarsdmässigt'...

    SvaraRadera