onsdag 14 maj 2014

Vance Packard - Originally aired March 1989



2 kommentarer:

  1. why this? kan man fråga sej... jo en bok - bland alla mina böcker - som liksom av en slump kom upp: 'die sexuelle verwirrung'- en bok som jag - bl a böcker - våren 1972 - köpte på flughafen frankfurt vid min enda i mitt liv gjorda flygresa... - im mäerz 1972 wurde diese vollständige taschenbuchausgabe gedruckt - und ausgegeben - av bokförflaget droemer knaur... originalet 'the sexual wilderness' by this man vance packard... jag har ej läst boken vare sig på engelska eller tyska - dock har jag nyss läst baksidan av boken och konstaterat att om han fortfarande är alive så kommer han nästa vecka den 22 maj att fylla 100 år... doch wird dies - wie ich soeben festgestellt habe - nicht möglich sein - da er am 12. dezember des jahres 1996 gestorben ist...

    SvaraRadera
  2. boken omfattar ej mindre än 464 sidor...

    SvaraRadera