söndag 1 juni 2014

Interview Sinziana Ravini. NOUVELLES VAGUES.



3 kommentarer:

  1. man fragt sich - jag fråågar mig: vilka är hennes förädrar? - jag menar hade hon kunnat bli den hon är utan att ha alldeles speciella föräldrar - och en alldeles speciell uppväxt - och bildning - 'utbildning'... jag har alltså av de ord hon skrivit i göteborgs-posten - sort of - imponerats av henne... vad hon säjjer här begriper jag ej så speciellt mycket utav - visserligen kan jag en smula franska från min skoltid i lidköping i mina tonår - men dät som har legat i trääda i drygt femtio år... jag vet att jag då för fyra år sen - när jag - sort of - upptäckte henne - lyckades få syn på en uppgift om henne - beträffande hennes ålder - förvånansvärt ung - med så mycket bildning - och så mycket språkkunskaper!

    SvaraRadera
  2. hon - sinziana ravini - föddes någon gång under året 1976... hon bor i paris... hon har examen både från göteborgs universitet - år 2005 - liksom även från universitetet i heidelberg - tyskland - år 2008... hon är - tillsammans med fredrik svensk - chefredaktör för tidningen 'paletten'... hon bor i paris... jag frågar mig varför hon har ett sådant namn som hon har - är det italienskt - eller vad är det? - det har jag ej sett någon uppgift om...

    SvaraRadera
  3. fredrik svensk - som väl är svensk - vad man av namnet torde kunna förstå? - blev född någon gång under året 1974 - och han bor i göteborg - och han är anställd vid gu - valand...

    SvaraRadera