fredag 13 juni 2014

Någon...

4 kommentarer:

  1. Någon - nämligen hon den oerhört bildade och belästa damen som har bloggen 'ingrids boktankar' - har nyligen skrivit om barbara pym!

    SvaraRadera
  2. jag kan härmed intyga att även jag storligen gillar denna barbara pym: jag har i min ägo 'excellent women' read by juliet stevenson - sterling audio - complete and unabrided on 8 cassettes...

    SvaraRadera
  3. det var för några år sen - jag tror år 2007 eller 2008 - som jag på västra frölunda bibliotek kom över detta - dessa 8 kasettband - jag tror - faktiskt - att det var helt gratis - eller näst intill - så som man brukar tillhandahålla 'utgallrade' böcker...

    SvaraRadera
  4. jag vet ej hur många ggr jag lyssnade på dessa band då tiden efter det att jag kommit över fyndet - det var många ggr - och jag faktiskt riktigt njöt av att lyssna på juliet stevenson's faktiskt utmärkta - excellent - tolkning - interpretation av detta verk av författarinnan barbara pym... det var på den tiden jag ännu ej hade egen dator och ej heller egen blogg - numera blir det ej att jag lyssnar så mycket på kasettband - jag har ju you tube med alla dess möjligheter...

    SvaraRadera