söndag 8 juni 2014

ZDF Prinzessin Birgitta von Hohenzollern Mode Höchst Persönlich 1989



7 kommentarer:

  1. einige worte die hier von ihr gesagt werden: "... aber es geht alles... - wenn man muss..." - es ging nicht alles - man musste nicht! - so könnte man es tolka... jag menar nu ' das ausbleiben' heute von dem was heute i stockholm - drottningholm - geschehen ist... - det säjs att hon bor på mallorca - och att hon golfar mycket - och att hon dricker mycket vin...

    SvaraRadera
  2. då detta för ZDF spelades in - år 1989 - så var alltså prinsessan birgitta 52 år... numera - these days - är hon så mycket som 77 år! (hon blev född den 19 januari år 1937...)

    SvaraRadera
  3. en viss likhet med sångerskan - artisten - som uppträde på skansen igår - d.h. lill lindfors - ist hier - wie ich es wenigstens meine .- verspürbar... (jag läste på wikipedia att lill lindfors och prinsessan birgitta är - sort of - vänner...)

    SvaraRadera
  4. måste jag gå på min förstfödde sons begravning? måste jag gå på min systers begravning? - min tolkning eller hur man ska uttrycka det: Nej! / den 28 december blev min förstfödde son begraven - jag var ej där! - den 22 april 2014 hölls inom - med - närmaste familjen 'en stund' med anledning av att min syster den 29 mars 2014 dog! - jag var ej där! - 'das ausbleiben' är något som kan förekomma ibland...

    SvaraRadera
  5. bin ich etwa mit ihr gleichaltrig? - nicht ganz... sie - die prinzessin birgitta - ist tatsächlich um nicht weniger als 5 jahre und 10 monate älter als ich...

    SvaraRadera
  6. det var inte i går - den 7 juni - som lill lindfors uppträdde på skansen - det var dan innan - den 6 juni...

    SvaraRadera
  7. lill lindfors är 74 år gammal men trots det - wie es scheint - immer noch vital och i gång... - hon föddes den 12 maj år 1940 och hon är - somit - 2 och ett halvt år äldre än 'moi'...

    SvaraRadera