fredag 26 september 2014

Göteborg - KFUM Göteborg - Fryshusandan



4 kommentarer:

  1. eftersom holger lindelöws son - tomas lindelöw - liksom även fadern själv - under rätt många år varit en 'studiegångare' så känner jag honom - eller - kanske rättare sagt - känner till honom - om ej på annat sätt - så iaf rent utseendemässigt... - även så är fallet med jonas autio - som alltså - även han - i rätt många år varit 'studiegångare'...

    SvaraRadera
  2. i den artikel jag i går - efter erhållandet av tidningen 'örgryte & härlanda posten' - läste om jonas autio - där det - bl a - står att han - numera - bor på hagaforsgatan(?!) - finns en gata med det namnet i göteborg? - så vet jag - nu - bl a - att han är 44 år gammal - och att han har ej mindre än 4 stycken barn...

    SvaraRadera
  3. då - när jag - hösten år 1983 - för andra gången i mitt liv - flyttade till studiegången - (första gången var sommaren år 1973) - så torde jonas autio ha varit endast 13 år... (eftersom han nu - enligt uppgift - är - har uppnått åldern - 44 år!)

    SvaraRadera
  4. liksom - t ex - gabrielle björnstrand - så känner tydligen ej heller jennifer last - (som skrivit artikeln om jonas autio i fråga) - till den korrekta stavningen av en speciell författare - nämlich harry martinson... 'martinson' stavas alltså i fallet harry martinson - liksom även i fallet med den författarinna han var gift med - moa martinson - med endast 1 stycken/stycket 's'... (jag - däremot - stavar mitt efternamn - johansson - med ej mindre än två stycken 's'...)

    SvaraRadera