lördag 25 oktober 2014

Kim Anderzon vill skicka Schyman till Bryssel



5 kommentarer:

  1. jag anser mig ej vara av samma perschoonlighetstyp som vare sej denna kim anderzon eller hon gudrun schyman... -
    men alla sorts mänskliga perschoonlighetstyper har väl kannsche - one way or other - någon form av existensberättigande...

    SvaraRadera
  2. visserligen har jag i en kommentar på min blogg 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei' för ej alltför länge sen - under rubriken - blogginläggsrubriken 'äldre' skrivit något erkännande om gudrun schyman - faktiskt - 'heeder åt guddrun schyman' - orsaken var att hon reagerade mycket starkt - för att ej säga indignerat - när hon fick reda på att den nya regeringen - ej beaktat det 'gigantiska' området 'äldre' tillräckligt respektfullt...

    SvaraRadera
  3. jag har ej röstat på gudrun schymans parti - ej heller har jag röstat på något annat parti... (jag liider av något som ibland - åtminstone förr i tiden - t ex på 70-talet - kallades för 'politikerförakt'...

    SvaraRadera
  4. senast jag avlade min röst var vid folkomröstningen om Euro - jag valde svaret 'Nej!'

    SvaraRadera
  5. senast jag avlade min röst på något politiskt parti - när var det? - ganska så många år sen! - så valde jag miljöpartiet -jag tror det var på den tiden då birger schlaug var språkrör...

    SvaraRadera