torsdag 16 oktober 2014

Roy Andersson - Intervju (SVT Kulturnyheterna, 2014)



3 kommentarer:

  1. även han tog studenten på latinlinjen liksom 'moi' - han först år 1963 - enligt vad jag just läst på wikipedia... jag redan år 1962... han - roy andersson - är mit mir etwa gleichaltrig - endast 4 månader och 14 dagar skiljer mellan honom och mej - som han är yngre än 'moi'...

    SvaraRadera
  2. zwar är jag ej i göteborg geboren - sondern in lidköping... zwar tog jag ej studenten på latinlinjen på hvitfeldtska i göteborg - sondern vid lidköpings högra allm läroverk... in that respect thus - sort of - a difference...

    SvaraRadera
  3. zwar har jag aldrig i hela mitt snart 72-åriga liv 'producerat' några filmer... zwar nicht - men jag håller ju på att - sen drygt 4 år - producera mig 'blog wise' - tack vare google och you tube... - tack google och you tube! - zwar är det ingen überhaupt som bryr sig om vad jag - sort of - blog wise - 'producerar' - zwar nicht...

    SvaraRadera