lördag 15 november 2014

MARGUERITE DURAS À PROPOS DE L'AN 2000



3 kommentarer:


  1. då detta spelades in var hon - marguerite duras - 71 och ett halvt år ungefär... ungefär den ålder jag är i nu - zwar bin ich fast 72! - i övermorron - om jag då ännu alive - är jag 72! - marguerite duras blev född den 4 april år 1914 och honopassed away on march 13 of the year 1996 - hon blev alltså nästan 82 år!

    SvaraRadera
  2. 'hon passed away' i st f 'honopassed away'...

    SvaraRadera
  3. september år 1985... - då detta spelades in... - då var jag arbetslös... - en tid - på ca 1 och ett halvt år - mellan tiden att ha varit 'kontorsslav' - vilket jag hade varit i lite drygt 20 år - och den tid - under 16 år - jag var - sort of - en 'slav' på spårena i göteborg - som spårvagnsförare...

    SvaraRadera