måndag 29 december 2014

på frågan...

1 kommentar:

  1. på frågan om jag är intresserad av politik skulle jag kanske svara sålunda: 'kannsche - eventuellt - gewissermassen...' - om man går efter vad jag har på - har fört över till - mina båda bloggar - så kanske man - gewissermassen - kan få ett sådant intryck... - men någon politisk aktivitet från min sida har aldrig - i mitt nu 72 åriga liv - funnits... - och finns väl - egentligen - ej heller nu... - men dock: på mina bloggar finns ju en del... - liksom det på you tube finns - in fact - en oerhörd massa... det är liksom att bara plocka ut det som verkar intressant - somehow or other - och liksom föra över till egen blogg... - jag anser - tror - att detta - att på detta sätt hålla mej aktiv - kanske kan förhindra utveckling av alzheimer...

    SvaraRadera