söndag 8 mars 2015

Hamilton och Reinfeldt om vägen till framgång - Nyhetsmorgon (TV4)



6 kommentarer:

  1. som i förbigående nämner hon birgitta reinfeldt att hon hade gått latinlinjen och arbetat som sekr.... (mit mir - wie es scheint - eine kleine - oder - sogar - vielleicht - gewisse - gleichheit!) - vilken ålder hon exakt har har jag ej kunnat utröna... men ungefär åldersmässigt någorlunda lika - om ej för övrigt - det tror jag mig nästan kunna gissa mig till... men personlighetsmässigt och bakgrundsmnässigt vad gäller föräldrar och the social heritage... wohl kaum eine gleichheit... männischor är olika - jag skulle aldrig kunna vara som hon - jag har i mitt liv aldrig kunnat vara som hon... naturligtvis har jag ej heller - trots studenten på latinblinjen - haft möjlighet att taga en filosofie kandidatexamen... en del har förutsättningar - andra ej... jag har iaf nu - sent om sider - 'bildat' mig - som jag iaf själv inbillar mig - en hel del - unbd zwar tack vare mitt google konto och you tube konto... TACK: för den möjligheten google o you tube!

    SvaraRadera
  2. birgitta reinfeldt tunved - som alltså var gift med bruno reinfeldt - födde sin förste son - den kände fredrik reinfeldt - den 4 augusti år 1965 ... - själv födde jag min förste son den 21 januari år 1979 - und zwar såsom ogift...

    SvaraRadera
  3. 'bakgrundsmässigt' i st f 'bakgrundsmnässigt'...

    SvaraRadera
  4. har just hittat en uppgift om hennes födelsedatum: fredrik reinfeldts mor blev född den 21 juli år 1941 - medan jag blev född först den 17 november år 1942... hon är alltså lite äldre än 'moi' - det är alltid roligt om man - mitunter - kan upptäcka att man faktiskt är 'yngre'... - annars hör jag ju ej till den kategori som kallas 'yngre' utan - in der tat - så hör jag ju - vare sej jag ejänntligen vill det eller ej - vill erkänna det eller ej - till kategorien 'äldre' - alas!

    SvaraRadera
  5. att den korrekta stavningen är 'egentligen' - das ist mir bewusst...

    SvaraRadera