fredag 6 mars 2015

Kersti, 82: Lägg aldrig ut nakenbilder på internet! - Nyhetsmorgon (TV4)



4 kommentarer:

  1. jag - 72! - skulle kanske kunna vara en förebild - d.h. om man som jag är intresserad av sådant som jag är intresserad av - jag har ingen akademisk examen men jag - sort of - sen väl snart 5 årt tillbaka - fortbildar mig varje dag och använder you tube som mitt universitet...

    SvaraRadera
  2. var det bra svenska att ut-trycka sig så? - jag menar meningen med 'intresserad av' ej mindre än 2 ggr!

    SvaraRadera
  3. dessa damer kanske ej som jag är intresserad av en massa... - vaad jag meenar med 'en massa' framgår av mina båda bloggar... det är banne mej ej ett ringa antal överföringar jag gjort från you tube vid det här laget...

    SvaraRadera
  4. dessutom har man ju möjlighet att ut-trycka sig kommentarsmässigt under det man fört över - om man rent spontant skulle liksom känna för något sådant... vilket jag - mitunter - jöör... ('gör' är självklart den korrekta stavningen...)

    SvaraRadera