tisdag 3 mars 2015

Lördagsgäst: Gymnasie- och kunskapsminister Aida Hadzialic (S) - Nyhetsm...



2 kommentarer:

  1. att göteborg ej nämns öht när det gäller hennes uppväxt och skolgång sen hon som femåring kom till sverige det förvånar mig - jag tycker hon talar på samma sätt som göran johanssons dotter anna johansson - som även hon är minister i nuvarande regering... halmstad nämns som den stad där hon gick i skola - förutom lund där hon tog juristexamen... jag tycker alltså att hon talar nästan exakt på samma sätt som minister anna johansson...

    SvaraRadera
  2. den 21 januari blev hon - aida - född i bosnien - min förstfödde son - mandus - blev även han född den 21 januari - men dock 8 år tidigare än denna minister... men från och med år 2007 så kunde ej längre någon födelsedag firas vad gäller - gällde - min förstfödde son - eftersom han dog den 30 november år 2006... hon - denna i bosnien födda - minister blev alltså den 21 januari i år - år 2015 - så mycket som 28 år... min förstfödde son blev 27 år och 10 månader och 9 dagar...

    SvaraRadera