lördag 11 april 2015

Daniel Gildenlöw - Pappa (Melodifestivalen 2015)

3 kommentarer:

  1. wie ich es soeben auf meinem blogg 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei' geschrieben - d.h. - sort of - kommentiert - habe: "noch nicht... - noch nicht har jag lessnat... - d.h. noch nicht har jag lessnat på detta... = a fact... - übrigens: noch nicht bin ich gestorben... - noch nicht..."...

    SvaraRadera
  2. då han - daniel gildenlöw - föddes - den 5 juni år 1973 - i eskilstuna- då - såsom varande 30 och ett halvt år gammal - bodde jag - immer noch - i lidköping - och jag var - immer noch - anställd som tysk korrespondent vid lmv - dvs lidköpings mekaniska verkstads ab - men precis i den vevan - det exakta datumet kommer jag momentant ej ihåg - sa jag upp mej från lmv - utan att ha någon annan anställning på gång...

    SvaraRadera
  3. nu är jag 72 år och 5 månader gammal och jag ser - mitunter - tillbaka på mitt förgångna liv...

    SvaraRadera