torsdag 16 april 2015

Jan Malmsjö - Bygga Upp Ett Stort Berg



3 kommentarer:

  1. tillsammans med mina kompisar - annette johansson från strängnäs - och jane hallin från borås - som liksom jag gick på den akademiska sekr utbildningen i upsala - var jag och såg - upplevde - denna föreställning i sthlm...

    SvaraRadera
  2. det var annette johansson som fick mej att hamna på SR sommaren 1963... själv hamnade hon på avdelningen för radioteater - och jag hamnade på musikavdelningen - dvs avdelningen för klassisk musik... vi var alltså vik sekr efter att ha gått 2 terminer på upsala handelsgymnasium - på den nystartade s k akademiska sekreterarutbidningen...- hon - annette - fick visst så mycket som hela tusen kronor i månadslön - medan jag endast fick åttahundra...

    SvaraRadera
  3. själv var jag alltså ej marianne johansson från strängnäs - ej heller marianne johansson från borås... - jag var marianne johansson från lidköping...

    SvaraRadera