lördag 13 juni 2015

Aunt Hagars blues



5 kommentarer:

  1. däät året - året 1978 - var jag - tillsammans med stig kihlström - i urmston i england... - besökte min gamla arbetskamrat och väninna från tiden vid lidköpings mekaniska verkstads ab - då hon var engelsk korrespondent och jag en tysk sådan...

    SvaraRadera
  2. då - när vi gjorde det besöket där - jag såsom varande gravid - men då - i det stadiet - ännu ej var medveten om det - då... - hur skulle jag fortsätta denna mening? - jag kan lämna upplysningen att jag - faktiskt - dåå i liidköping - blev utsedd/vald till att vara 'god mother' - und zwar i statskyrkan i lidköping - till florence' first born child - a son - namens david milenkovic - tha father being ursprünglich från dåvarande jugoslavien... de - florence och nick - nicola - hade träffats i australien och sedan av någon anledning hamnat i lidköping... att jag blev utsedd/utvald att bli 'god mother' i statskyrkan var väl ej det mest lämpliga - visserligen hade jag ju ej begärt utträde ur statskyrkan - men jag hade aldrig blivit vare sig döpt eller konfirmerad - eftersom mina föräldrar var baptister...

    SvaraRadera
  3. 'the father' i st f 'tha father'...

    SvaraRadera
  4. det betyg jag ger mig själv i egenskap av god mother: IG!

    SvaraRadera
  5. "the music in this video is from a live concert 1978 in our old school"... det var alltså 1978 jag tänkte på när jag skrev kommentarerna här ovan... på you tube kan man alltså - bl a - läsa den av mig här citerade meningen ...

    SvaraRadera