lördag 6 juni 2015

Sveriges äldsta DJ besöker Nyhetsmorgon - Nyhetsmorgon (TV4)



6 kommentarer:

  1. denna dam - ett par yngre än 'moi' - har tydligen i hela sitt liv varit 'entreprenör'!... något som jag - definitivt - ej har varit! - jag kan ej - mer än - möjligen - vad gäller ungefärlig ålder - identifiera mig med henne...

    SvaraRadera
  2. hon - damen som är ett par yngre än 'moi' - gör tydligen det som hon tycker är roligt att göra! - so do i! - alltså blog wise - you tube wise... - jag - sen några år tillbaka - använder you tube som mitt alldeles egna universitet... - varje dag lär jag mig - och tar del av - något nytt - och känner mig därigenom - sort of - berikad! - männischor är olika och gör somit lite olika saker alltefter individuellt intresse! - kom just på detta: både hon - damen madelein månsson - och 'moi' är faktiskt 'fyrtiotalister' - alltså: både hon och jag är födda på fyrtiotalet...

    SvaraRadera
  3. men att på något sätt ha en känsla av ett slags egenvärde... det kanske - trots - allt är en liten likhet mellan henne och 'moi' - även om olikheterna verkar vara betydande...

    SvaraRadera
  4. 'ett par år yngre' i st f 'ett par yngre'...

    SvaraRadera
  5. jag är iaf ej sveriges äldsta bloggare/bloggerska... det finns en bloggerska - en svensk bloggerska i sverige - som är hela 103 år - och - as a matter of fact - still - active - blogging... (hon har blivit presenterad i tv programmet 'fråga doktorn'...)

    SvaraRadera
  6. såsom aktiv bloggare - och - framför allt - flitig användare av you tube - är min aktuella ålder ej ens 73 år ...

    SvaraRadera