onsdag 15 juli 2015

Lena Granhagen - Hav O Hav



3 kommentarer:

  1. thomas nydahl har detta i dag på sin blogg - 'nydahls occident'... hans yngste sons död kommer han ihåg... en son som gick bort för tidigt... min äldste son gick - även han - bort för tidiigt - för 9 och ett halvt år sen drygt... han - min äldste son - blev 27 år 10 månader och 9 dagar...

    SvaraRadera
  2. hav - innehav - gravrättsinnehav - gravrättsinnehavare... jag är gravrättsinnehavare - till den grav där min förstfödde ligger - sen den 28 december år 2006 - där även jag intill honom kommer att ligga - tack vare mitt gravrättsinnehav...

    SvaraRadera
  3. jag gillar inte hennes - lena granhagens - sätt att sjunga speciell mycket - om sanningen ska fram... men jag kommer ihåg att hon - lena granhagen - en gång i tiden var mäkta populär - och då på den tiden tyckte jag nog oxå hon var bra... varför jag ej nu tycker om hennes sätt att sjunga? - jag vet ej - jag bara känner så...

    SvaraRadera