fredag 11 augusti 2017

Fluefiske Myrdalsvatnet, Bergen, Hordaland



6 kommentarer:

  1. jag följer i nuläget 27 stycken twittrare... i nuläget har jag - som jag upptäckte alldeles nyss - 1 styck följare på min twitter - och det är en person som heter arthur rasmussen... denne arthur rasmussen gillar tydligen fluefiske i norge...

    SvaraRadera
  2. har nyss upptäckt att jag har ytterligare en följare på min/mitt twitter - und zwar nico battistini... (alltså inalles 2 stycken!) - nico battistini talar tyska - fast man skulle ju kunna tro - av namnet att döma - att han vore italienare... (italienska kan jag ej - men tyska kan jag - gott sei dank - ganska så skapligt...)

    SvaraRadera
  3. nico battistini har här om dagen 'av-följt' mig på twitter!

    SvaraRadera
  4. jag har nu begränsat antalet twittrare jag följer ganska då radikalt...

    SvaraRadera
  5. jag förstår - ärligt talat - ej varför denne arthur rasmussen är följare av mig på twitter!

    SvaraRadera
  6. förutom denne arthur rasmussen såå har jag en person boende i brighton i england som följare av mig på twitter och jag har även satt upp mig som följare av honom - david pearce - 'webbmasterdave'... en sorts beiderseitig also i fallet david pearce!

    SvaraRadera