lördag 12 augusti 2017

Udo Jürgens - Frag' nie (Prisma des Westens 11.04.1964)



1 kommentar:

  1. im april des jahres 1964 war ich bloss 21 år gammal - so jung! - und damals wohnte ich bei meinen eltern in der industriestadt lidköping... ich arbeitete dann - als sekretärin - bei ab star produkter - ett halvårsvikariat - innan jag wiederum zurückgekehrt habe till uppsala - um zu versuchen - ein bisschen weiter zu studieren... (jag blandar friskt - sjukt? - tyska och svenska - och svenska och tyska - warum nicht?) (jag behöver ju - meines erachtens - ej jööra mej tilll och försöka imponeera på Någon eller Några!) (även staavar jag precis hur som helst - precis så som jag i ögonblicket känner för att staava - offta för att få fram uuut-talet - det - sort of - önskade uuut-taalet!)

    SvaraRadera