tisdag 28 augusti 2018

Why isn't Austria a part of Germany?

1 kommentar:

  1. everything has its background - as it seems... ett ämne - skolämne - fannns - finns? - som hette - heter? 'Historia' - 'historia och samhällskunskap' hette det på den tiden jag gick i högra allm läroverket i lidköping - a very long time ago... now-a-days tänker jag tillbaka på mitt liv - det 'liv' jag har - sort of - bakom mig - som eine art von 'historia' - eller kanske man ska kalla det för subjektiva upplevelser.. nu 'på gravens rand' - kan jag wohl kaum anders als se tillbaka - i möjligaste mån... minnen dyker upp - mer eller mindre starka... - from one thing to another: jag hörde chris norman nämna uttrycket 'different backgrounds' i ett you tube clip jag råkade - by chance - höra - bland alla o-taliga you tube clip jag - by chance - råkar 'få upp' och - oftast- kanske blott flyktigt - 'tar del av'... - chris norman råkade jag - by chance - upptäcka via you tube - jag gillar det han år 1978 sjöng tillsammans med suzzi quatro: 'stumblin' in'... blir lika glad varje gång jag tar del av det you tube clippet... hans ööögon där! seer liksom rakt in i miina ööögon - otroooligt!

    SvaraRadera