onsdag 7 november 2018

Göran Sonnevi 1



3 kommentarer:

  1. göran sonnevi blev född den 3/10 år 1939... nu i höst utkommer arne melberg med en mycket intressant bok om denne poet: titeln på boken: 'inte en punkt - snitt i sonnevi's dikt'... arne melberg - som jag in der tat en gång i tiden - jag tror det var på vårkanten år 2008 - und zwar i folkets hus - är mit mir etwa gleichaltrig - eftersom han blev född 18/12 år 1942... dvs 31 dagar efter lilla 'moi'...

    SvaraRadera
  2. 'som jag - in der tat- en gång i tiden - samtalat med' ... det var på kafferastpaus vid ett evenemmang - då bla daniel sjölin o maja lundgren satt på podiet i folkets hus vid järntorget gbg... på den tiden - år 2007 och 2008- var jag mycket aktiv... vilket jag numera - sett ett antal år ej orkar vara längre... - mer än yuo tube wise...

    SvaraRadera