söndag 24 februari 2019

Christian Munthe - University of Gothenburg



5 kommentarer:

  1. do i understand anything at all of this that this professor in practical philosophy of the university of gothenburg here is trying to say? - no - nothing at all... the person in question - christian munthe - was born somewhere in the stockholm area - und zwar dalarö - on june 12 of the year 1962... he - thus - är etwa 19 och ett halvt år yngre än lilla 'moi'...

    SvaraRadera
  2. once upon a time - in the autumn of the year 2007 - i saw and heard him irl... - det var då jag - in fact - hade skrivit in mig vid fil inst vid gu och var på en sammankomst som fil föreningen hade... det var hyösten år 2007... (jag med min arbetarklassbakgrund har aldrig haft och har immer noch ej några som helst förutsättningar för några som helst akademiska meriter...) (jedoch - nu som befinnandes mig i mitt 77:e levnadsår försöker jag varje dag och även natt att förkovra mig via you tube - you tube är mitt universitet...) (jag har dock för nu rätt länge sen lyckats få vissa akad poäng i tyska språket)

    SvaraRadera
  3. ich stelle fest att denne professor blev född exakt 1 månad efter det att jag vid högre allmänna läroverket i lidköping lyckades taga studentexamen - und zwar på latinlinjens halvklassiska gren... (jag var då 19 och ett halvt år gammal...)(jag hade gått 6 år i folkskolan och sen 4 år i realen och alltså sen i 3 år i gymnasiet...)

    SvaraRadera
  4. har jag - 'lilla moi' - etwa något att skryta med? - svar: Nej!

    SvaraRadera