måndag 25 mars 2019

”Det var en rättegångsliknande situation” - Malou Efter tio (TV4)



4 kommentarer:

  1. cecilia wikström: kan jag - lilla 'moi' - etwa på något sätt identifiera mej med - känna igen mej i - denna oerhört självsäkra person? - svar: Nej!

    SvaraRadera
  2. den oerhört självsäkra personen cecilia wikström blev född den 17 oktober år 1965... (hon är alltså etwa 23 år yngre än lilla 'moi'...)

    SvaraRadera
  3. inte nooog med att hon - cecilia wikström - är en massa annat - hon äär - ääven - präst i svenska kyrkan... - so was!

    SvaraRadera
  4. även jag - lilla 'moi' - har studerat - varit inskriven vid - uppsala universitet - det var innan cecilia wikström ens hunnit bli född! - men - jedoch - har jag - lilla 'moi' - till skillnad mot cecilia wikström - ingenting presterat! - jag har absolut ej någon som helst anledning att känna mig självsäker - der unterschied zwischen cecilia wikström och lilla 'moi' - är ej ringa!

    SvaraRadera