onsdag 2 oktober 2019

Erica Jong - Author, "Fear of Dying" | One to One



3 kommentarer:

  1. en mit mir etwa gleichaltrig: endast 22 dagar plus 7 månader skiljer mellan henne - erica jong - och lilla 'moi'... - jag är - in fact - den som är yngre...

    SvaraRadera
  2. now-a-days - och sen en tid tillbaka - så brukar jag - ibland - uttrycka det sålunda om hur jag känner det - i just denna ålder/n jag befinner mig: 'jag lever döende - jag dör levande'... hela tiden medveten om att döden för varje dag som 'går' närmar sig... ovillkorligen... - det gäller att - somejow - vara bewusst - d.h. meedveeten...

    SvaraRadera
  3. hon - erica jong - blev redan den 26 mars i år - år 2019 - så mycket som 77 år! - själv är jag ännu bara 76! - men - om jag - immer noch - då alive bin - så kommer jag att bli 77 den 17 november i år...

    SvaraRadera