torsdag 29 oktober 2020

Patrick Juvet - La musica (1972)

5 kommentarer:

  1. das jahr 1972: då var jag i tyskland på våren dät ååret... både i frankfurt och duesseldorf... den sommaren var jag i sthlm - den sommaren - den 21 augusti dog min far som hade blivit född - i koppetorp - kisa - ulrika - östergötland - den 28 febr å 1897... - jag arbetade då - som tysk korrespondent - vid LMV - dvs lidköpings mekaniska verkstads ab...

    SvaraRadera
  2. samma datum då min far dog - just det datumet - den 21 augusti år 1972 - fyllde denne schweiziske sångare - patrik juvet - exakt 22 år...

    SvaraRadera
  3. min yngsta systerdotter - maria lööf - fyllde 14 år just den dagen - den 21 augusti år 1972...

    SvaraRadera
  4. man kan väl ej annat än bli glad - och en aning - somehow - uppmuntrad - av att lyssna på - och se - detta - 'la musica' - från år 1972...

    SvaraRadera