onsdag 18 november 2020

Patrick Juvet - La musica (1972)

5 kommentarer:

  1. jag känner mej upp-piggad av detta! - patrick juvet blev född den 21 augusti år 1950 - und zwar in montreux - d.h. in der schweiz...

    SvaraRadera
  2. där ååret - 1972 - då jag var i 30-årsåldern - hände en del i mitt liv... jag gjorde på våren min i mitt liv enda flygresa - und zwar fr gbg till frankfurt am main - och sen några dagar senare hem igen från d'dorf till gbg... jag bodde då i lidköping och var tysk korrespondent på skf dotterföretaget lidköpings mek verkstads ab - sommaren var jag i min bil - audi 60 - med min arbetskamrat ingrid johnson till sthlm - där vi besökte hennes son och hans tjej... i augusti - den 21 augusti - då denne patrick juvet fyllde 22 år - dog min far på lidköpings lasarett...

    SvaraRadera
  3. just datumet - den 21 augusti 1972 - fyllde min yngsta systerdotter - maria lööf - 14 år...

    SvaraRadera
  4. den - eller eventuellt de - som schänner mej - vet att jag meedveetet staavar feeel - alltså så som jag i ögonblicket schänner för att staava - alltså oftast så som jag vill att man skaa uuut-tala ordet - orden - i frååga... that's me! - how i am! - 'på graaavens rand'! - who cares?! - i don't!

    SvaraRadera