tisdag 19 januari 2021

Queen - Bohemian Rhapsody (Live Aid 1985)

5 kommentarer:

  1. däät ååret - ååret 1985! - ååret 1985 i mitt liiv... ett åår jag - sort of - kommer ihååg...

    SvaraRadera
  2. tro nu ej att jag var i england det året - nej - en gång har jag varit i england - det var år 1978.. - då var jag både i london och i urmston - som ligger strax utanför manchester...

    SvaraRadera
  3. ååret 1985 fick jag sparken från aktiebolaget pegol - djurgårdsgatan 9 i gbg...

    SvaraRadera
  4. det var christian bengelsdorff - vd för aktiebolaget pegol - som gav mig sparken - det var den 13 maj år 1985!

    SvaraRadera
  5. finns en saklig grund för att säga upp mig? - så frågade jag honom - verkställande direktören christian bengelsdorff... näh - stanna då... - så svarade han! - nej! - jag stannade inte!

    SvaraRadera