onsdag 31 mars 2021

Hör Pagrotsky kommentera Fp:s landsmöte

1 kommentar:

  1. den 20 oktober år 1951 föddes leif pagrotsky... - han - thus - är ca 9 år yngre än lilla 'moi'... att jag gick till rosendalsskolan och röstade nej till euro var leif pagrotskys förtjänst... jag hade tagit intryck av det han sagt i ämnet... jag är annars - in fact - ej politiskt aktiv - har - in der tat - aldrig varit det... (socialdemokraterna har jag aldrig röstat på!)( som ung i 20-årsåldern i uppsala röstade jag en gång på folkpartiet - det parti min far brukade rösta på...) (på 70-talet röstade jag en gång på vpk...)(när jag bodde på donsö röstade jag en gång på miljöpartiet) (efter dessa 3 stycken nämnda politiska valdeltagandena så har jag faktiskt ej röstat öht - mer än att jag alltså under påverkan av leif pagrotsky - ej personligen men väl sett o hört på tv eller läst ngt han skrivit- gick till rosendalsskolan i den stadsdel där leif pagrotsky haft sin uppväxt i björkekärr i göteborg...)

    SvaraRadera