lördag 21 april 2012

Jan Sigurd - Roos&Tegner - Odödlig



3 kommentarer:

  1. jag skulle gärna önska mig ha förmåga att radera ut den här texten som står här ovan som börjar med "idag är en dag som kallas tisdag - " men det går inte! - inget är som det var tills för ett par dar sen - jag kan inte längre komma in på min blogg och göra - dvs skriva - egna inlägg ... men det går tydligen fortfarande att föra över video clip från you tube - alltid ngt att vara tacksam för - och - fortfarande - finns möjlighet för mig att under det jag fört över till min blogg från you tube - göra någon sorts kommentar - som kanske inte alltid stämmer helt överens med det jag fört över - but who cares?! - det är iaf ingen som läser min blogg...

    SvaraRadera
  2. jag har nu lyckats med konststycket att taga bort den text som ej hörde hemma här... - den text som började med 'idag är en dag som kallas tisdag...'

    SvaraRadera
  3. det gick via 'redigera'... det gick dock ej via 'radera' - men det var det - radera - jag gjorde via 'redigera'...

    SvaraRadera