lördag 21 april 2012

John Fernström - Bassoon Concerto, Op.80



5 kommentarer:

  1. john fernström föddes den 6 december år 1897 och han passed away on october 19 of the year 1961 - förutom att han var tonsättare så var han även konstnär - bilden ovan är alltså ett självporträtt...

    SvaraRadera
  2. texten "idag är en dag... som alltid annars!" har jag ej lyckats ta bort - den är ju malplacerad och borde ha tagits bort - men jag har alltså - av någon anledning - ej klarat av detta - alas!

    SvaraRadera
  3. jag ser att john fernström föddes samma år som min far - min far blev född redan den 28 februari år 1897 - john fernström först den 6 december det året - året 1897...(min far levde till den 21 augusti år 1972...)(john fernström dog redan den 19 oktober år 1961...)(han blev alltså inte ens 64 år - han john fernström...)(min far blev så mycket som 75 år!)

    SvaraRadera
  4. betr min kommentar kl 11:18 den 6 sept år 2012: det gick att via 'redigera' ta bort den malplacerade texten - jag kunde alltså ej via 'radera' men i stället via 'redigera' radera bort det som rätteligen borde raderas bort...

    SvaraRadera
  5. han hade tydligen uppnått en ålder av ett halvt sekel när han gjorde självporträttet här ovan...

    SvaraRadera