onsdag 2 januari 2013

Queen - 'Don't Stop Me Now'



4 kommentarer:

  1. av någon orsak - anledning - kan jag nu ej längre för över via 'Blogger Dela' till min blogg 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei' - men det går i stället att föra över till min ursprungliga blogg 'keinerlei'... få se hur länge detta nu varar... visserligen har jag ju redan tillräckligt många - mer än tillräckligt många - överföringar via 'Blogger Dela' till min blogg 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei'... visserligen -

    SvaraRadera
  2. 'föra över' i st f 'för över'...

    SvaraRadera
  3. det var dåå - dåå på denn tiden - dåå - då han fortfarande var i livet - dåå kunnde han sjunga så - såå!!! - (varje tid har - sort of - sitt...)

    SvaraRadera
  4. det som gällde den 2 januari år 2013 gäller - gott sei dank - ej längre - numera kan jag föra över fr you tube både till min blogg 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei' och till denna min blogg - den ursprungliga - 'keinerlei'...

    SvaraRadera