fredag 8 mars 2013

Noam Chomsky "Global Warming and The Common Good"

2 kommentarer:

  1. alltsedan igår har möjligheten förmenats mig att föra över - via 'blogger dela' - från you tube till någon av mina två bloggar - jag vet alltså ej varför .... men jag får väl vara tacksam för det som fram till igår har för mig varit möjligt - en massa har jag ju fört över från you tube utan problem - jag kan ju försöka ha glädje av det jag redan fört över till min blogg - mina två bloggar... - det går ju att via den rubrik som jag har chans att få överförd till min blogg att gå in på you tube och avlyssna och se inslaget vad det nu är för något - av vilket slag det nu vara må - ett tal av noam chomsky - en intervju av ngt slag - eller kanske ett musikstycke - eller en uppläst dikt - det finns mycket kulturellt på you tube att ta del av - och som jag har kunnat glädja mig åt sen ca tre år tillbaka...

    SvaraRadera
  2. jag kan dock - har jag upptäckt - föra över till 'Google Plus' - 'G+' - inte bara titeln - rubriken - utan faktiskt - hela alltet - det har jag nyss gjort med detta...

    SvaraRadera