måndag 26 augusti 2013

denna dag...

3 kommentarer:

  1. denna dag och - samt - andra dagar inklusive... denna dag - med alla andra dagar inkluderade - utgör mitt hittillsvarande liv...

    SvaraRadera
  2. en utmätt tid... - en tid av mättnad - eller hur ska man formulera sej? - en tid av hågkomst? - ja - det är för mig - sort of - en tid att minnas... - allt smälts liksom - somehow - samman i minnet - utgör en helhet - den tid som det hittillsvarande livet utgör... - att visa att man finns till... - detta är ett sätt för mig att visa att jag finns till... - detta - att jag skriver spontant - hur som helst - vad som i ögonblicket kommer fram - och vill - sort of - bli uttryckt...

    SvaraRadera
  3. vad vill jag då - egentligen - uttrycka - som skulle kunna uppfattas som något wesentlich? - det är svårt att få fram något som kan uppfattas som något av värde - något som... ja vad då? - på gravens rand... som jag brukar uttrycka det ... när man är medveten om att livet - det har man bakom sig - alltså ej framför sig...

    SvaraRadera