tisdag 18 februari 2014

CrossTalk: NATO's Deadly Reach



1 kommentar:

  1. kan jag på något sätt inbilla mig att jag befinner mig i någon sorts demokrati - eftersom jag - som det verkar - kan föra över sådant här till min blogg - att jag - som det verkar - har möjlighet att lyssna till sådant här! - hur ska man tolka detta... (inte bara the foreign minister of sweden - dvs hans blogg - 'alla dessa dagar' - tar jag - sort of - del av - och försöker bli klok på - efter min begränsade förmåga - hur det kan tänkas förhålla sig med ett och annat...) (jag - i min ålder - 71 år - befinner mig - sort of - 'på gravens rand' och har ingen ork überhaupt... men iaf har jag - immer noch - som det verkar - as it seems - en möjlighet att - via you tube - tillägna mig
    ett och annat - om ej något som jag kan göra något av - så iaf som någon sorts 'allmänbildning' - eller vad ska man kalla det?

    SvaraRadera