söndag 23 februari 2014

nu idag...

1 kommentar:

  1. nu idag har jag - via hans - einar jakobssons - blogg - erfarit att han har en hustru... - jag har - ända sen jag upptäckte hans blogg- funderat över detta - om han har en hustru eller ej - nu vet jag... själv har jag aldrig någonsin i mitt liv varit någon hustru - eller varit någons hustru... det skiljer en hel del mellan einar jakobsson - han med bloggen 'rapsodi' - och 'moi' - inte bara ca 5 år - som han är yngre än 'moi' - utan även en massa annat - jedoch - immerhin - är vi båda bloggare - med möjlighet att läsa varandras bloggar - det är tveksamt om han öht någon enda gång bryr sig om att kolla på min blogg - utom kanske som hastigast de två ggr jag dristade mig till att skriva en liten malplacerad kommentar hos honom - som jag sedan insiktsfullt tog bort själv... (jag - å min sida - kollar - flera ggr per dag - om han har producerat något nytt på sin blogg 'rapsodi'...)

    SvaraRadera