fredag 14 mars 2014

Den dramatiska asylen - Del 48

3 kommentarer:

  1. gunilla nyroos är en i mitt tycke bra skådespelare - det har jag kommentarsmässigt sagt redan tidigare här på min blogg - nu - i detta inslag - denna 'scen' - säger hon bl a orden "av ålder!" - ja dessa två små ord säger en del! - så skulle jag kunna uttrycka det... (... till ålder är jag kommen - till jord ska jag komma... = ord jag just kom på alldeles själv...)

    SvaraRadera
  2. nu återstår bloss två stycken 'den dramatisk asylen' - nämlich numero 49 kommande måndag och numero 50 - onsdagen den 19 mars år 2014... sedan - efter numero 50 - så kommer inga mer 'den dramatiska asylen' avsnitt - alas!

    SvaraRadera
  3. hon - gunilla nyroos - är alltså ej helt och hållet gleichaltrig med mig - hon föddes den 7 oktober år 1945 - medan jag redan den 17 november år 1942 - det skiljer alltså åldersmässigt knappt 3 år mellan henne och 'moi'...(som hon alltså är yngre än 'moi'...)

    SvaraRadera