måndag 1 december 2014

Under Ytan



2 kommentarer:

  1. detta har jag faktiskt tidigare fört över till egen blogg - nu kom det av en händelse - av en slump - fram på you tube bland en massa andra förslag - och jag kunde inte motstå frestelsen att ännu en gång föra över detta... är detta ett tecken på att jag - trots mina 72 år - eller kannsche jusst därrför!? - vill försöka ge ett intryck på min blogg av att vara ungdomlig - liksom trots åldern - liksom jilla sånnt här?! - ja man kan frååga sej...

    SvaraRadera
  2. en annan - mer allvarlig - version av 'under ytan' - blev möjligt att avlyssnas den 28 december år 2006 - vid begravningshögtidligheten i östra kapellet - på östra kyrkogården - här i göteborg - vid vilket tillfälle jag valde att ej vara närvarande! - men jag hade valt musiken 'under ytan' - und zwar en inspelning med uno svenningsson... - det var min förstfödde son - född den 21 januari år 1979 - som begrovs den 28 december år 2006.. - han hade - den 30 november år 2006 - alas! - blivit död - mycket tragiskt - und zwar kometgatan 19 i stadsdelen bergsjön i göteborg...

    SvaraRadera