onsdag 6 maj 2015

Epic Rant - 'Nigel Farage Was Right!'



1 kommentar:

  1. just three words of all the words he here is saying: 'never public support!' - jag är av den uppfattningen att hela det svenska folket har blivit överkört både vad gäller EU liksom även vad gäller NATO... - vad är nu 'det svenska folket'? - jag är en sånn - en sånn som känner sig vara en del av det svenska folket... jedoch har jag aldrig röstat på sverigedemokraterna eller något liknande parti... ej heller socialdemokraterna har jag någonsin röstat på... har öht - av ren - sort of - vanmakt - och desillusion - ej röstat under nu rätt många år... men jag röstade iaf nej till euro! - och jag röstade en gång i tiden nej till atomkraft - jag röstade på miljöpartiet på gahrtons och schlaugs tid - när dom hade något att säjja till om - som man iaf trodde...

    SvaraRadera