lördag 23 maj 2015

Kinberg Batra berättar om svårigheten att få barn - Nyhetsmorgon (TV4)



4 kommentarer:

  1. jag frågar mig varför denna dam - som alltid anstränger sig till sitt absolut yttersta att ge ett så korrekt intryck som öht möjligt - här ser ut som hon gör - jag menar klädmässigt... nästan chockerande tycker jag det verkar det hela - jag menar hennes uppknäppthet! - det ger ej ett maximalt korrekt intryck... that's my view!

    SvaraRadera
  2. borde hon inte operera bort en del av sin utåtstående haaka!?

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. orsaken till borttagandet var att jag upptäckte att det jag skrivit klockan 23:35 tydligen - av en för mig oförklarlig anledning - åter igen - und zwar klockan 23:42 - hade blivit publicerat som en kommentar... - det räcker med en gång!

    SvaraRadera