måndag 4 maj 2015

The Secret Diary of a Youtuber



6 kommentarer:

  1. denna landvetter-tjej blev född den 9 april år 1994...

    SvaraRadera
  2. hon och jag använder sig uppenbarligen av you tube på helt olika sätt... - jag - som lilla jag brukar säjja - använder you tube som mitt universitet... that's Something - according to me anyway...

    SvaraRadera
  3. man kan frååga sej vilka hennes förälldrar är - eftersom hon äär såådan som hon äär...

    SvaraRadera
  4. jag tror iaf att jag är 'speciell' eftersom jag våågar staava såå som jag staavar...

    SvaraRadera
  5. a special thank to my son - hampus kihlström - born on june 27 of the year 1980... thanks to him i have a computer with internet and a google account - and two Blogger blogs - and: a you tube account! - det som varje daag jeer mejj så otrooligt mycket... - varje daag blir jag - via you tube - intellektuellt - och även på annat sätt - sort of - stimulerad och berikad - och - sort of - 'upplyst' - jag som är en i år 73-årig gammal schärring - utan någon som helst akademisk examen...

    SvaraRadera
  6. 23 dagar plus 4 månader plus 51 år hade jag alltså hunnit sammla på mej av leevnadserfarenheet när hon - denna flicka - blev född...

    SvaraRadera