fredag 7 februari 2014

Den dramatiska asylen - Del 33



2 kommentarer:

  1. marie göranzon är mit mir gleichaltrig - hon föddes den 27 oktober år 1942 (jag den 17 november samma år - dvs 1942) - hon har i 40 år - alltsedan år 1974 - varit gift med jan malmsjö - som blev född redan den 29 maj år 1932 - och som alltså är drygt 10 år äldre än både marie göranzon och 'moi'.. - .jan malmsjö såg jag och två av mina kompisar vid sekr utbildn vid upsala handelsgymnasium - und zwar im jahr 1963 - i uppsättningen på 'scala teatern' - 'stoppa världen - jag vill stiga av!' - med den - även - fantastiska anna sundqvist - som - unglüclicherweise - blev endast 67 år eftersom hon - redan - den 1 augusti år 2010 passed away - efter att ha blivit född den 17 maj år 1943...- hon var alltså exakt 6 månader yngre än moi - och - exakt 7 år yngre än herr gustafsson - alltså den värsldsberömde poeten lars gustafsson...

    SvaraRadera
  2. kompisarna som jag nämnde här var annette johansson från strängnäs och jane hallin från borås...

    SvaraRadera